Κυριακή, 19 Αυγούστου 2012

Ravellenics 2012!!

Καλησπέρα στα γειτονάκια μου!
Τι κάνετε; Τον τελευταίο καιρό ήμουν αρκετά απασχολημένη θα έλεγα κι αυτό γιατί παράλληλα με τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου διοργανώθηκαν και οι Ολυμπιακοί πλεξίματος του Ravelry!! Στόχος των αγώνων ήταν να προκαλέσουμε τον εαυτό μας με κάτι που δεν έχουμε ξανακάνει ή είναι δύσκολο για μας ή περιέχει περίπλοκα σχέδια κλπ... με απαραίτητη προϋπόθεση να ξεκινήσουμε με την τελετή έναρξης της Ολυμπιάδας και να τελειώσουμε μέχρι την τελετή λήξης!!! Συμμετείχα κι εγώ με την ελληνική ομάδα teamgreece2012 και με στόχο να τελειώσω ένα πουλοβεράκι για δωράκι σε βάφτιση και ένα φορεματάκι για την Αγγελική. Αυτό ήταν μια πρόκληση για μένα αφού ούτε πουλοβεράκι έχω κάνει ποτέ, ούτε φορεματάκι. Είναι τα πρώτα μου και σας τα παρουσιάζω.....!!!!



 Και αυτό είναι το βραβείο μας για όσες καταφέρανε και τελειώσανε μέχρι την τελετή λήξης των αγώνων. Χαίρομαι πολύ που τα περισσότερα κορίτσια της ομάδας μας τελειώσαν εγκαίρως αλλά και για όσες δεν πρόλαβαν γιατί η συμμετοχή και μόνο είναι αυτό που μετράει! Φιλάκια πολλά!!


6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα και τα δύο!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ¸.•°`♪♪♫

    Passei para uma visitinha.
    Seus trabalhos são lindos, amei!!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °ºBrasil♫º
    ♫♪.•彡♡彡•.♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου Λιτσάκι είναι και τα δύο πολύ όμορφα!!! Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελεια κ τα δυο.πω πω εντυπωσιαστηκα.η πεθερα μου φιαχνει τετοια γιλεκα για τους γιους μου.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΤΣΑ!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλως σε βρηκα. φτιαχνεις πιθανα πραγματα!!!εγω προσπαθω να μαθω βελονακι αλλα δεν νομιζω οτι εχω τοσες ελπιδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή