Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Silvermoon Hat!!

Επιστρέφω και πάλι με μια γρήγορη ανάρτηση κι ένα project που έφτιαξα στις διακοπές μας, παρέα με τη φίλη μου τη Βίκη. Εκείνη έφτιαξε ένα baby-σκουφάκι (έβαλε και φουντίτσα γιατί το ήθελε παιχνιδιάρικο!!) και μου έδειξε το σχέδιο, το οποίο το είδε στο youtube. Τα βελονάκια μας πήραν φωτιά κι έτσι μέσα σε δυό μέρες φτιάξαμε τα παρακάτω σκουφάκια!!Το δικό μου σκουφάκι είναι φτιαγμένο με ασημί νήμα που περιέχει και μια γυαλιστερή ασημένια-μεταλιζέ κλωστούλα. Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ και λέω να κάνω κι ένα για το μικρό μου μαμουνάκι!! Φιλάκια πολλά!!!


2 σχόλια:

  1. Λιτσάκι τι όμορφα που είναι!!!Έχω δει να κυκλοφορούν πολύ και μάλιστα τους βάζουν και λουλούδια στο πλάι!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή