Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Διακοπές....Συνάντηση Ravelry στη Θεσσαλονίκη...και μια ευχάριστη άφιξη!

Καλησπέρα στην όμορφη γειτονιά μας που μου χει λείψει πολύ!!
Τι είναι αυτό το πράγμα καλέ...εξάρτηση πάθαμε με το ίντερνετ...μια βδομάδα λείψαμε για διακοπές και μόλις γυρίσαμε κι εγώ κι ο άντρας μου τρέξαμε κατευθείαν στον υπολογιστή!! Να πάρουμε τη δόση μας!! Πήγαμε στην όμορφη Πέραμο της Καβάλας, όπου μας φιλοξένησε το "κολλητάκι" μου η Βίκη, η οποία έχει κι αυτή μια κορούλα 7 μηνών...η δικιά μου 16....καταλαβαίνετε τι γινόταν.... χαμός!!! Περάσαμε όμως πολύ όμορφα, κάναμε τα πρώτα μας μπάνια, αγαπήσαμε τη θάλασσα με την πρώτη και πήραμε και το χρωματάκι μας το σοκολατί!!!
Λόγω διακοπών λοιπόν δεν κατάφερα να ανεβάσω φώτο απο την πρώτη μου συνάντηση με τα κορίτσια του Ravelry στη Θεσσαλονίκη, που έγινε την Πέμπτη στις 5 του μήνα. Ήμασταν μιά πολύ όμορφη παρέα και χάρηκα πολύ που γνώρισα τα κορίτσια! Ελπίζω να κανονίσουμε κι άλλη συνάντηση λίαν συντόμως!!!
Η Αλεξάνδρα, η Μαριέττα κι εγώ!! κι απέναντί μας η Σοφία με την Ελένη!

 Τα υπέροχα stitch markers που μας έκανε δώρο η Σοφία!

 Περάσαμε πραγμάτικά υπέροχα, πέρασε και η ώρα και φύγαμε στις 23.00 για τα σπίτια μας!!

Λίγες μέρες πριν φύγουμε για διακοπές μου ρθε κι ένα υπέροχο δωράκι που κέρδισα απο το μπλογκάκι της Λένας, ένα ζευγάρι πανέμορφα σκουλαρικάκια! Λένα μου σ'ευχάριστώ πολύ!! Θα τα τιμήσω και με το παραπάνω!!

Αυτά για σήμερα!! Θα ακολουθήσει σύντομα κι άλλη ανάρτηση γιατί δεν ξέρω...μ'έχει πιάσει ο οίστρος της δημιουργίας!! Πρέπει να πηγαίνουμε πιο συχνά στη θάλασσα μου φαίνεται! Φιλάκια πολλά!





1 σχόλιο: