Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

Διακοσμημένη κορνίζα και δωράκι απο τη Βιβή!!

Καλησπέρα!!!
Η μικρή κοιμήθηκε και είπα να μπω στα γρήγορα να σας δείξω μια κορνιζούλα που εφτιαξα για την Θεία μου και το Θείο μου που είχαν τον προηγούμενο μήνα επαίτειο 30 χρόνων γάμου!!! Απλή κορνιζούλα λοιπόν απο τα ΙΚΕΑ, διακοσμημένη με όμορφα λουλουδάκια..Πως σας φαίνεται;;




Ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη μου Βιβή που μου έστειλε αυτό το υπέροχο δωράκι, μιας και ήμουν η τυχερή που κέρδισε στο giveaway της!! Η σαλιάρα που μου στειλε ήταν εξτρά δωράκι για την Αγγελική! Δεν είναι υπέροχη;;; Σ'ευχαριστώ πολύ Βιβή!!
Σας καληνυχτίζω λοιπόν με πολλά πολλά φιλιά!!

2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ...ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή