Τετάρτη, 23 Μαΐου 2012

Περπατώ, περπατώ εις το δάσος......όταν ο λύκος δεν είναι εδώ!!!!!

Καλησπέρααααα!!!
Τι κάνετε;; Ξέρω, ξέρω οτι χάθηκα απο την όμορφη αυτή γειτονιά μας αλλά είχα λόγο!!! Και σας τον παρουσιάζω παρακάτω:
Πίνακας λοιπόν είναι ο λόγος που χάθηκα τους τελευταίους 2 μήνες...κεντημένος με σταυροβελονιά, με τελικές διαστάσεις 30χ45 περίπου (το κίτρινο πλαίσιο). Το θέμα του πίνακα είναι η γνωστή σε όλους μας Κοκκινοσκουφίτσα και το είδα απο το τεύχος Νοεμβρίου 2009 του περιοδικού "Εκείνη". Η αλήθεια είναι πως ήθελα να σας το δείξω αφού το έκανα κορνίζα, αλλά λέω να το κρατήσω για όταν με το καλό κάνω 2ο παιδικό δωμάτιο, να το βάλω εκεί, μιας και βάλαμε μπρος να χτίσουμε το σπίτι μας σιγά σιγά (επιτέλους...). Επομένως, η Κοκκινοσκουφίτσα μας θα πάει προς το παρόν για συμμάζεμα στην ντουλαπίτσα και το κορνίζωμα έρχεται σε δεύτερη φάση. Πώς σας φαίνεται λοιπόν;;

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα Κορίτσια για Σπίτι, τις αγαπημένες σε όλους μας Ευγενία και Ευαγγελία, που μου χάρισαν τα παρακάτω βραβειάκια. Χάρηκα πολύ κορίτσια, τιμή μου!

Με τη σειρά μου λοιπόν, να τηρήσω τους όρους των βραβείων, θα πω 7 τυχαία πράγματα για μένα:
1. Είμαι ανυπόμονη
2. Βάζω την οικογένειά μου πάνω απ'όλα
3. Απο μικρή μεγάλωσα με videogames, ώρες ώρες με πιάνει τρελό κόλλημα!!!! Αυτή την περίοδο παίζουμε το Diablo3 (το ξέρει κανείς;;...χεχε!!)
4. Θέλω να κάνω πολλά πράγματα, αλλά δεν ξέρω τι να πρωτοαρχίσω και τι να πρωτοτελειώσω...να διαβάσω βιβλίο;, να παίξω online; να δημιουργήσω;;; να σιδερώσω μήπως;;; (μπαααα, το τελευταίο δεν το πολυσκέφτομαι, αναγκαίο κακό όμως!)
5. Λαχταρώ την στιγμή που θα μπούμε στο σπιτάκι μας...
6.Θέλω διακοπές.....
7. Θέλω κι άλλα μωράκιααααα!!!!

Επίσης, με τη σειρά μου να χαρίσω κι εγώ τα βραβεία στα παρακάτω 15 υπέροχα μπλογκάκια:
 1.Μαρια Ζ
2.puccarina
3.Handmade by Efi
4.elestecreations
5.Eva creates
6.By Hand
7. softerror
8. Art Makes me Happy
9.Aneraida
10. ilovescrapbook
11.Mysweetmarillia
12.crochetgreece
13.xeirodimiourgies
14. creativemoments
15 Δημιουργία

Φιλάκια πολλάααα




9 σχόλια:

  1. Υπέροχο το κέντημα ...να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου ..πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΘΕΜΑ.
    ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΔΡΟ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική η Κοκκινοσκουφίτσα!!!Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι τόσο όμορφο που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι κάδρο σε παιδικό δωμάτιο!!! Με γεια το βραβειάκι και φυσικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την τιμή!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κορίτσια για τα καλά σας λογάκια!! Καδράκι θα το κάνω απλά θα περιμένω λίγο καιρό να χτιστεί το σπίτι μας και να το βάλω στο 2ο παιδικό, μιας και στο δωμάτιο της μικρής έχω ήδη σε κάδρο τον κεντημένο κλόουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λιτσα μου ειναι πανεμορφο το κεντημα σου!!!σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρες! Τι κάνεις Λιτσάκι? Λοιπόοον καταρχήν συγχαρητήρια για τα βραβούλια και σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου το χαρίζεις! Το κέντημα σου είναι άψογο και το θέμα είναι το αγαπημένο των παιδιών μου : ) Τρελαίνονται να τους λέω το τραγουδάκι και να τρέχουν να κρυφτούν, τρελό γέλιο!!!! Εύχομαι με το καλό να χτίσετε το δικό σας σπίτι και όλα να σας έρθουν βολικά : ) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αξιζε ο λογος που ελειψες, πολυ ομορφος ο πινακας.Σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο, να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή