Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Όταν το βελονάκι συνάντησε το σύρμα..!!!

Αγαπημένα μου γειτονόπουλα,

σας παρουσιάζω τις πρώτες μου απόπειρες να πλέξω σύρμα με το βελονάκι!! Προκειμένου λοιπόν να ολοκληρώσω την άσκηση στα μαθήματα για βελονάκι, ξεκίνησα πρώτα με το κόκκινο βραχιολάκι (με βελονάκι Ν. 2,5) αλλά επειδή μου τελείωσε το σύρμα δεν τελείωσα την τελευταία σειρά.... ε,δεν θα έδειχνα μισοτελειωμένη άσκηση στη δασκάλα μας...σωστά; Έτσι είπα να κάνω κι άλλο ένα βραχιολάκι, αυτή τη φορά με βελονάκι Νο 2 και το αποτέλεσμα φαίνεται παρακάτω!!! Πώς σας φαίνονται;; (Το σύρμα ίσα ίσα που έφτασε κι αυτή τη φορά, καθώς το είχα πάρει απο τα τελειώματα της κουνιάδας μου που ασχολείται με κοσμήματα..)


 Να σας δείξω επί της ευκαιρίας κι ένα πολύ όμορφο δωράκι που παρέλαβα πριν λίγες μέρες απο το ταχυδρομείο, σταλμένο απο την πολυτάλαντη φίλη μας Εύη - By Hand!!! Εύη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ...τα σκουλαρικάκια υπέροχα και τα βραχιολάκια σου γλυκύτατα! Φιλάκια πολλά!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλό!!! Δύσκολο πολύ μου φαίνεται όμως!!! Εσύ πάντως τα καταφέρνεις άψογα!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάρα πολύ όμορφα!!!!!όντως φαίνεται πολύ δύσκολο να γίνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία είναι και τα δύο!! Καλή συνέχεια!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα τα βραχιόλια σου και ομολογώ πως μου φαίνεται πολύ δύσκολο!
    Οσο για τα πραγματάκια χαίρομαι που σου άρεσαν. Είχα ένα αγχος για το αν θα έφταναν σώα και γςνικά για το αν θα έφταναν αλλά από οσο μπορώ να διακρίνω είναι οκ.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να φαίνεται δύσκολο αλλά είναι απλά μέχρι να συνηθίσει το χέρι σου το σύρμα. Το συρματάκι είναι και λεπτό, οπότε λυγίζει πολύ εύκολα! Υπομονή να χουμε κι όλα γίνονται!! Εύη μου τα δωράκια ήρθαν σε άριστη κατάσταση! Κι εγώ το ίδιο άγχος έχω όταν στέλνω κάτι...μάλιστα μια φορά έστειλα σκουλάρικάκια και χάθηκαν (με απλό ταχυδρομείο-μικρό δεματάκι) Απο τότε έμαθα...πάντα συστημένο για να ξέρω ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το πακέτο μου! Ευτυχώς που είχα 2ο ζευγάρι και η κοπέλα τελικά παρέλαβε το δωράκι της!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιτσάκι μου είναι εξαιρετικά Γενικώς είσαι πολύ καλή στο βελονάκι και τα πας περίφημα!!! Ελπίζω να έλαβες το μνμ μου και σύντομα και τα ευχαριστα νέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή