Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Κασκολάκι για τη μαμά.....σκουφάκι για την κόρη!!!


Καλησπέρα!!
 Όπως γνωρίζετε το "μικρόβιο" βελονάκι μ'έχει πιάσει για τα καλά!!! Είναι απίστευτο πραγματικά το πόσα όμορφα πράγματα μπορείς να δημιουργήσεις..... Γι αυτό το 15νθήμερο λοιπόν είχαμε ασκήσεις στα μαθήματα της αγαπημένης μας ΜαρίαςΖ να κάνουμε ένα κασκόλ κι ένα σκουφάκι ακόμα! Το κασκολάκι αν κι έχει εύκολες βελονιές ομολογώ πως με δυσκόλεψε λίγο όσον αφορά την υπομονή μου!!! Το κοιτούσα...το ξανακοιτούσα....πότε θα τελειώσει επιτέλους;;;; τα θέλω και μακριά η άτιμη τι να κάνουμε;!!!.....

 Έκανα κι ένα ακόμα σκουφάκι για την Αγγελική, όπως το προηγούμενο που είχα κάνει αλλά στο τελείωμα αυτή τη φορά χρησιμοποίησα την πλέξη "καβουράκι".





 Πώς σας φαίνονται;;;;

7 σχόλια:

  1. Τι να πω Λιτσάκι μου....το βελονάκι σου έχει πάρει φωτιά....χα χα χα!!! Είναι πραγματικά εξαιρετικά! Εχω να πω μόνο τα καλύτερα. Είσαι και επιμελής και πολύ καλή όπως και τα άλλα κορίτσια και μου έχετε κάνει όλες εντυπωση!!!Τα φιλιά μου στην μικρή σου κούκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι η κορούλα είναι κούκλα!!! Το βελονάκι σου πάει τελικά, μήπως να κάνεις πολλά σετάκια στη ζουζούνα σου!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα υπέροχα όλα αλλά η κούκλα σου κλέβει την παράσταση να την χαίρεσαι!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν οι πλεχτές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλως σε βρηκα Λιτσακι!!!!!Να χαιρεσαι τη κουκλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλσπέρα. Μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά σου. Θα ήθελα να μάθω ποιο σχεδιο χρησιμοποίησες για το γκρι κασκολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή