Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2012

Βραβειάκι και καφεδάκι!!

Καλημέρα καλημέρα!!
 Καταρχάς κερνάω καφέ!!! Το σουπλά το αποκαλούμε "σουπλά των ερωτευμένων" όπως λέει και η κυρα δασκάλα μας στο βελονάκι ΜαρίαΖ!! Φτιαγμένο με τριπλό ποδαράκι...απλό κι εύκολο!! Και μιας και πλησιάζει και η γιορτή των ερωτευμένων είπα να το κάνω σε ροζ χρώμα...<3

 Επίσης, είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η φίλη Demi μου χάρισε αυτό εδώ το βραβειάκι. Demi μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
 
Όροι παραλαβής....να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις και να αναφέρω 7 τυχαίες μου σκέψεις. Πάμε λοιπόν να παίξουμε;;
 1. Name your favourite song: Τρελαίνομαι για το "Ερωτά μου" του Νίνο!!! Μπορώ να το ακούω όλη μέρα. Να φανταστείτε οτι ήθελα να το βάλω στο γάμο μας αλλά δεν μ'άφησε ο άντρας μου!!!
2. Name your favourite desert: Κnedlik. Ζυμαράκια άσπρα με γέμιση ό,τι μαρμελάδα θες ή σοκολάτα, και απο πάνω λιωμένο βούτηρο και κακάο-ζάχαρη άχνη!!!! Yummy!!!!!!

3. What ticks me off: Να τρέχουμε συνεχώς για γραφειοκρατικά λάθη άλλων....
4. When i'm upset: Ασχολούμαι με ο,τιδήποτε και δε θέλω να μιλάω σε κανέναν!!!
5. What's your favourite pet: Τα ψάρια!!! Δεν λερώνουν!
6. Black or white: Ασπρο!!!
7. Biggest fear: Έντομα που πετούν και να μην πάθουν κατι κακό οι δικοί μου ...
8. Everyday attitude: Home Sweet Home μέχρι να ξαναπάω στη δουλειά....
9. What is perfection: Η μητρότητα!
10.Guilty pleasure: Σοκολάταααααα!!!!

Και 7 τυχαίες σκέψεις που μου ρχονται στο μυαλό....
1. Να είναι καλά η οικογένειά μου...
2. Θέλω σπίτι εδώ και τώρα!!!....
3. Τι θα μαγειρέψω σήμερα;;;
4. Θα πτωχεύσει η Ελλάδα;;
5. Θέλω να πάω για shopping!!!
6. Πότε θα περπατήσει η μικρή;;;; Πρέπει να το βιντεοσκοπήσω!!!
7. Άντε να βγουν οι μεταθέσεις.....θα πάρω φέτος ή πάπαλα;;;

Με τη σειρά μου χαρίζω το βραβειάκι στα παρακάτω υπέροχα μπλογκ:
1.Μαρια Ζ
2.puccarina
3.Handmade by Efi
4.elestecreations
5.Eva creates
6.By Hand
7. softerror

Φιλιά πολλάαααα

5 σχόλια:

  1. Καταρχήν για τις δημιουργίες σου σου έχω ηδη πει οτι είναι καταπληκτικές και συνεχώς με εκπλήσεις !!! Οσο για το βραβείο βρήκε ήδη μια θέση στην καρδιά μου!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλό μήνα Λιτσάκι! Συγχαρητήρια για το βραβούλι σου και σε ευχαριστώ πολύ που το χαρίζεις και σε μένα! Πολύ όμορφο το σουπλα που έφτιαξες και για τον καφέ ευχαρίστως θα τον έπινα μαζί σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!!!
    Εύχομαι να το χαρείς το δωράκι σου... :Ο)
    Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Βελονάκι... πόσο το ζηλεύω αλλά νομίζω πως δεν έχω την απαραίτητη υπομονή! Μπράβο σου πάντως πολύ ωραίο!
    Οσο για το βραβείο πολύ ωραία πρωινή και ευχάριστη έκπληξη! Ευχαριστώ Λιτσάκι μου! Δε πιστεύω όμως να έχει και χρονικό περιορισμό το βραβειάκι; Γιατί όπως έχετε καταλάβει εγώ και η συνέπεια μάλλον δε ταιριάζουμε και πολύ τώρα τελευταία! Θα επανέλθω λοιπον με τα 7-7 όσο πιο σύντομα μπορώ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη και δημιουργικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή