Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Αγγελικό Giveaway!!!

Καλημέρα στην όμορφη γειτονιά!!
Τι μου κάνετε;;; Εμείς μετά απο ένα διήμερο στην όμορφη Αλεξανδρούπολη επιστρέψαμε στην καθημερινότητά μας, η οποία βέβαια μου αρέσει πολύ αφού έχω την πιο γλυκιά παρεούλα να προσέχω!! Στις 11/11/11!!! είχα και τα γεννέθλειά μου και είπα να κάνω ένα μικρό "αγγελικό" δωράκι..... Τα σκουλαρικάκια αυτά τα πήρα απο το ebay ειδικά για τη βάφτιση της μικρής, όπου έβαλα το αγγελάκι στις μπουμπουνιέρες μας! Σκουλαρικάκια με αγγελάκια λοιπόν σε μια τυχερούλα που θα αφήσει το σχολιάκι της σ'αυτήν την ανάρτηση μέχρι την Κυριακή 20/11 τα μεσάνυχτα. Φιλάκια πολλά :-)

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα σκουλαρικάκια. Πρέπει να ήταν εξαιρετική και η μπομπονιέρα.
    Να χαίρεσαι το μωράκι σου και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά!!!! Και να χαίρεσαι το αγγελάκι σου!!! Καλοφώτιστο να είναι!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα στο αγγελουδι σου! Εγώ, εγώ, εγώ τα θέλω!!!καλή μου τύχη, είναι τόσο γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!Χαίρομαι που σε γνωρίζω!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια σας πολλά! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ είναι πάρα πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια σου πολλά και όλα όμορφα και γλυκά σαν τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαίρεσαι το μωράκι σου και η οικογένεια εσένα!Πάντα δημιουργική και με υγεία!Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα.θα ηταν υπεροχες οι μπομπονιερες σου.υπεροχα τα αγγελακια.φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα εκατοστήσεις! Πολλές σκορπίνες μαζευτήκαμε! Τέλεια τα σκουλαρίκια!
    Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα εκατοστήσεις !!!!!!και οτι επιθυμεις!Πολύ όμορφα τα αγγελάκια και η μπομπονιερα θα ήταν πολύ όμορφη με τέτοιο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα είναι!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα Ζιζελίτσα... Κάτι μου λέει οτι προλαβαίνω στο τσάκ... και ότι τα αγγελάκια βάλανε προορισμό τα Χριστούγεννα να τα γιορτάσουν στην Κρήτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ!!!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή