Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Βραβειάκι!!

Καλησπέρα σε όλα τα γειτονόπουλα!!
Τι μου κάνετε;; εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η φίλη μου Έφη μου χάρισε το παρακάτω βραβειάκι!!! Εφάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!!
Όροι παραλαβής του βραβείου είναι να πω αρχικά 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου, τα οποία δεν γνωρίζετε.... Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1. Αγαπάω πολύ τον άντρα μου, ο οποίος με στηρίζει σε ό,τι κι αν κάνω και έχω αδυναμία στο αγγελάκι μας!!! Είμαι τρελή χαζομαμά!!!!
2. Θέλω να κάνω τουλάχιστον 3 παιδιά και αν μπορούσα να υιοθετούσα και άλλο ένα!! (απο μικρή το έλεγα!!!)
3. Δε μιλάω και την πατάω!!!
4. Μου αρέσουν πολύ τα videogames (έχω όλων των ειδών τις κονσόλες στο σπίτι....!)
5. Θέλω κάποια στιγμή να πάρουμε το δικό μας σπίτι.....
6. Φοβάμαι τις πεταλούδες και τις ακρίδες!!!! (αυτό πρέπει με κάποιο μαγικό τρόπο να μην το καταλάβει η μικρή γιατί την πάτησα...!!!)
7. Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τις αναρτήσεις σας και να θαυμάζω τις δημιουργίες σας και πολλές φορές εύχομαι να είχα περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ παραπάνω γιατί πραγματικά μου αρέσει πολύ!!!
   Τώρα θα πρέπει κανονικά να παραδώσω τη σκυτάλη σε 15 άλλα μπλογκάκια αλλά επειδή τα ματάκια μου κλείνουν κι επειδή ξέρω ότι οι περισσότερες το πήρατε το βραβειάκι, το παραδίδω απλά σε όσες αφήσουν σχόλιο σ'αυτήν την ανάρτηση!!! Φιλάκια πολλά :-)

2 σχόλια: