Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

Βαφτίσαμε το αγγελούδι μας!!!

Καλησπέρα γειτονάκια μου! Τι κάνετε; Ξέρω έλειψα αρκετό καιρό...τρέχαμε για τη βάφτιση της Αγγελικής μας!!! Αν θυμάστε είχα αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση οτι σκεφτόμουν να κάνω χάρτινα τσαντάκια για μπομπονιέρες. Ε, λοιπόν...τα έκανα...αλλά οχι 150 που έλεγα αρχικά γιατί όλοι μου έλεγαν οτι και θα κουραστώ και οτι οι περισσότεροι θα τα πετάξουν.... Κάθησα και σκέφτηκα λοιπόν και είπα να κάνω 2 μπομπονιέρες: τσαντάκια για τα κορίτσια... και το κλασσικό κουτάκι για τα αγόρια. Τα τσαντάκια λοιπόν ήταν 70 και τα κουτάκια 80. Περιττό να πω οτι μου πήραν 1 βδομάδα να τα φτιάξω...όλη μέρα αυτά έφτιαχνα και το αποτέλεσμα με δικαίωσε....έγιναν ανάρπαστα!!! Ευτυχώς είχα κρατήσει 4-5 στο σπίτι για να τα βάλω στο δωμάτιο της μικρής!! Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι τα περισσότερα απο τα Lidl (με γκλιτερ- υπέροχα χαρτιά). Ας ξεκινήσω όμως με το προσκλητήριο, όπου το κειμενάκι το έγραψε η ταλαντούχα boyboom (Στέλλα)  απο το parents.gr, την οποία ευχαριστώ πάρα παρα πολύ!!!
Ακολουθούν τα κουτάκια για τα αγόρια (το αγγελάκι είναι απο το ebay!)

και τα τσαντάκια για τα κορίτσια!





Το αγγελάκι μπισκοτάκι μας.... απο το φούρνο της γειτονιάς...φρεσκότατο-πεντανόστιμο-πιο χοντρο μπισκότο και πολύ πιο οικονομικό απο μερικά που βρήκα μέσω ίντερνετ...Τα καρτελάκια με το όνομα είναι handmade by mommy! Το ονοματάκι είναι σφραγίδα απο που αλλού;; Σφραγιδομανία φυσικά!


Ο Σταυρός μας....
και ένα απο τα δωράκια της νονάς (την ιδέα την πήρα απο την αγαπημένη μας Αλέκα!)
Θα αναρτούσα και το βιβλίο ευχών της Αγγελικής αλλά επειδή η ανάρτηση είναι ήδη μεγάλη θα ακολουθήσει σύντομα και 2η όπου θα έχει την αποκλειστικότητα!! Σας αφήνω τώρα μ'ένα κουφετάκι (μιαμ-μιαμ) και μια ερώτηση: ποιο απο τα τσαντάκια σας άρεσε περισσότερο;;
Φιλιά πολλά!!


13 σχόλια:

  1. <Πω πω Λίτσα έκανες θαύματα!!!! Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας και εύχομαι τα καλυτερα!!! Μου βάζεις δύσκολα για τα τσαντάκια γιατί πραγματικά όλα είναι εξαιρετικά!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απιθανα ολα!!!τα τσαντακια ειναι τρελα!!!να το χαιρεσται το αγγελουδι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα ήταν τέλεια!!!Να σου ζήσει το κοριτσάκι σου!!!Χαράς την υπομονή σου!Δεν ξέραμε οτι το Lidl εχει υλικά χειροτεχνίας...ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσαν όοοοοολες!!!!! Υπέροχη δουλειά!!!
    Να χαίρεστε την κορούλα σας και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε θηρίο εσύ τα έφτιαξες όλα αυτά?! Ουαααααου!!!! Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Μπράβο σου, χίλια μπράβο σου!!!!! Εγώ δεν νομίζω να τα κατάφερνα με τίποτα! Όλα είναι άψογα!!! Πανέμορφα, καλόγουστα και καλοδουλεμένα!!!! Να την χαίρεσαι την κορούλα σου με το όνομα, να είναι καλότυχη, ευλογημένη και κακοφωτισμένη!!!! Μπράβο Λιτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα! Να σας ζήσει η Αγγελική! Να πω και εγώ οτι δε το περίμενα το lidl να έχει τέτοια χαρτιά! Μου άρεσε τρελά το πρώτο ροζ με τις ανάγλυφες καρδούλες και το μπεζ με τις γαλάζιες πεταλούδες στην τελευταία φωτογραφία! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίτσα καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου,από μια βολτίτσα που έκανα διαπίστωσα ότι κάνεις εξαιρετική δουλειά!!!Μπράβο!!!Οι δημιουργίες σου είναι όλες πανέμορφες!!!Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας και να είναι πάντα ευτυχισμένο!!!Καλό βράδυ φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σου ζήσει η κορούλα, καλότυχη και ευτυχισμένη. Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω γιατί όλα είναι υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει η μικρούλα!!! Γερή και πάντα ευτυχισμένη!!! Μπράβο σου!!! Όλα έγιναν υπέροχα!!! Σίγουρα κουράστηκες αλλά το ευχαριστήθηκες Ε??? Όλα τα τσαντάκια είναι υπέροχα!!! Με μικρή διαφορά με κέρδισε το γαλάζιο με τα κόκκινα τριανταφυλλάκια!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσει η Αγγελική σας, Λιτσάκι μου!
    Να τη χαίρεστε και να σας γεμίζει με όμορφες στιγμές και χαμογελάκια!
    Υπέροχα όλα μα όλα τα πραγματάκια που έφτιαξες!!!
    Μπράβο! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλοτυχη κ γερή να ειναι η αγγελικουλα... οσα εφτιαξες απλα ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ.. απο τις τσαντουλες που θα θελα να μας δειξεις καποια στιγμη πως τις εφτιαξες μου αρεσαν αυτες με τα τριανταφυλλακια λιιιιιιιιιγο πιο πολυ απο τις αλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααααα εχω κ εγω τσαντακια..το ελαβα λιτσα το δωρακι μου χιλια ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή