Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Χάρτινα Τσαντάκια ή αλλιώς....paper purses!!!

Καλησπέρα σας.....
Τι κάνετε;; Εμείς αρχίσαμε το τρέξιμο για τη βάφτιση της μικρής! Τρέχουμε και δε φτάνουμε λοιπόν!! Μου ρθε μια ιδέα για μπομπονιέρες.... στην αρχή σκεφτόμουνα το κλασσικό κουτάκι...μετά είπα γιατί δε κάνω εγώ το "κουτί";;; Κάποτε είχα δει στα μπλογκάκια σας που φτιάχνατε χάρτινα τσαντάκια κι είπα να δοκιμάσω να φτιάξω μερικά στα γρήγορα.... τι λέτε;; σας αρέσει η ιδέα για μπομπο-τσαντάκι;; μέσα λέω να βάλω την κλασσική μπομπονιέρα απο τούλι και κορδέλα....






11 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά υπέροχα!!!
    Μήπως όμως θα κουραστείς πολύ;;Σκέψου ότι πολλοί μπορεί να το πετάξουν κ είναι κρίμα ο κόπος σου...
    Απλά το λέω γιατί όταν έβλεπα να πετούν συσκευασίες που είχα φτιάξει ένιωθα μια μαχαιριά στην καρδιά!!
    Πάντως είναι φοβερά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσουν πολύ! Πέρασα και εγώ την ίδια φάση ακριβώς φτιάχνοντας το κουτί και το καταευχαριστήθηκα! Προτιμώ το δευτερο σχέδιο!

    Σε ευχαριστώ που πέρασες από το blog μου και έχω να σου πω πως από μια γρήγορη ματιά στο δικό σου βρήκα πως έχουμε πολλά κοινά! Θα χαρώ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Κι εγώ σκεφτόμουν οτι θα κουραστώ μιας και θέλω να κάνω 150!! Θα βάλω και την αδερφή μου να με βοηθήσει με την χαρτοκοπτική!!! Σιγά σιγά θα τα βγάλουμε...που θα πάει...
    Χάρηκα κι εγώ Εύη...είμαστε και συνάδελφοι!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν έχει άδικο η Ειρήνη...βέβαια η δημιουργία ειναι φανταστική εκτόνωση...αλλά, ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα το κρατήσουν...αν βρουν τον τρόπο να το ανοιξουν ευκολα χωρίς να το σκίσουν...
    όπως και να έχει καλή δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίτσα είναι φανταστικά!!!! Μπράβο σου, που είχες την ιδέα να φτιάξεις κάτι χειροποίητο και σου εύχομαι καλή δύναμη να την ολοκληρώσεις! Καλά θα είναι να έχεις βοηθούς! Με το καλό η βάπτιση! Καλύτερα τώρα που είναι μικρούλα! Ο Βασιλάκης μου ήταν 2 μηνών στη βάπτιση και δεν ακούσαμε κιχ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Λιτσα. Είναι πολυ ωραία τα τσαντάκια σου. θα μπορούσες μας δειξεις πως τα φτιάχνεις? Ελπίζω να τα κρατήσουν και να βάζουν μέσα μικρά πραγματάκια. Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ κορτσούδια!! Χρύσα όταν τα τελειώσω θα γράψω αν είναι και πως τα έκανα...δεν είναι δύσκολα πάντως....βρίσκεις το template απο το ίντερνετ, το εκτυπώνεις πανω στο χαρτί, κόβεις, κολλάς κι έτοιμα!!! Εφη η μικρή είναι ήδη 5 μηνών και σε 2 μήνες που θα βαφτιστεί 7!!! Το μπανάκι βέβαια της αρέσει, τώρα τι θα γίνει στη κολυμπήθρα....θα δείξει!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να την χαίρεσαι την μπουμπούκα σου και με το καλό να την βαφτίσεται. Η μπομπονιέρα είναι τέλεια και μοναδική και σίγουρα θα χαρείς και όταν θα τις φτιάχνεις και όταν θα ακούς τα σχόλια των καλεσμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλή ιδέα!!!! σίγουρα οι καλεσμένοι σου θα ενθουσιαστούν!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά φαίνονται πολύ όμορφα!!Επίσης είναι καλή ιδέα γιατί σίγουρα κάποιοι θα τα κρατήσουν.Να χαίρεσαι τη μικρή σου και με το καλό να τις δώσετε το ονοματάκι της!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα είναι! Να χαίρεσαι τη μικρή σου και με το καλό η βάπτιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή