Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Χρύσωμα καθρέφτη!!

Καλημερούδιααα!!! Τι κάνετε;; Εμείς πολύ καλά σήμερα...δεν ξέρω αλλά ξύπνησα με πολλή διάθεση γιατί χθες πήγα σε μια συνάντηση μητρικού θηλασμού που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Θηλασμού Ελλάδος, όπου ρώτησα τι μπορώ να κάνω για να θηλάσω τη μικρή περισσότερο (μέχρι τώρα πίνει ελάχιστα απο μένα και μετά ρουφάει όλο το μπουκάλι!!!) και μου παν πως υπάρχει τρόπος, αρκεί να έχω ώρα, διάθεση και υπομονή!!! Αν κάνω κάποια πράγματα που θα μου υποδείξουν ίσως καταφέρω να τη θηλάσω κι αποκλειστικά!!! Ξύπνησα λοιπόν σήμερα το πρωί και είπα "Θα το κάνω, θα το προσπαθήσω". Μέχρι τώρα δεν είχα βοήθεια απο πουθενά σ'αυτό το θέμα και τώρα νιώθω πραγματικά πως θα τα καταφέρω....!!!
Στο θέμα μας τώρα!!! Μέσα στο Μάιο χρύσωσα έναν καθρέφτη, ο οποίος αρχικά ήταν μπλε με ασημί και τον είχα έτοιμο για σουτάρισμα!!! Σκέφτηκα να δοκιμάσω να τον χρυσώσω με φύλλα χρυσού και κόλλα μιξιόν και το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικότατο θα έλεγα! Τι λέτε;;;

ΠΡΙΝ


 Και μετά.....


7 σχόλια:

  1. πολύ καλός!!!!!!!
    όσο για το θηλασμό να το παλέψεις...αξίζει..απλά θέλει ΥΠΟΜΟΝΗ!!! και ηρεμία!!!!
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιτσάκι μου έγινε απίθανος!!
    ...το χρυσό είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!!
    με την πρώτη ευκαιρία πες μου τα χρώματα που έβαλες.
    .....συμφωνώ με την Ελευθερία ότι πρέπει να κάνεις υπομονή με τον θηλασμό ...
    για να δώσεις ότι καλύτερο στο μωράκι σου!!
    τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια!! Ήδη άρχισε να πιάνει πιο καλά το στήθος...το μόνο σπαστικό είναι οτι θα πρέπει να ξυπνάω τα βράδια για να βγάζω το γάλα γιατί η μικρή ήδη κοιμάται όλη νύχτα!! Όσο για τον καθρέφτη Ρία, χρησιμοποίησα μόνο φύλλα χρυσού...μπόλικα!!!! Και είναι και πολύ φτήνα...αν θες βάζεις ασημένια ή χάλκινα! Δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφος που έγινε! Εκπληκτική δουλεία! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλως σε βρηκα καλη εβδομαδα ευχομαι κ καλη υπομονη με το μωρακι σου κ τον θηλασμο..
    πολυ ομορφος ο καθρέφτης σου μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο καθρέπτης έγινε υπέροχος και πολύ σικ! Σίγουρα ταιριάζει καλύτερα στον χώρο σου! Ευτυχώς που δεν τον πέταξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή