Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Έχουμε νικήτρια!!

Καλημέρα σας!! Τι μου κάνετε;; Καλό και δημιουργικό μήνα εύχομαι σε όλους μας!!

Σήμερα το πρωί έκανα και την κλήρωση για το δωράκι που δίνω για τα γεννέθλεια του μπλόγκ!!
Ακολούθησα την παραδοσιακή μέθοδο..... αφού εκτύπωσα τα σχόλια σας....
τα έκοψα και τα βαλα σε ένα μπολάκι.....
ανακάτεψα....
 και τράβηξα..... και η τυχερή είναι......

η φίλη μας η Ελευθερία!!!! Συγχαρητήρια Ελευθερία!! Να είσαι πάντα δημιουργική και καλότυχη σου εύχομαι!! Περιμένω mail στο zizellitsa@hotmail.com για να μου πεις ποιο γραμματάκι θέλεις!

Και μιας και αναφερόμαστε σε κεντήματα...θυμάστε εκείνον τον κλόουν που είχα κεντήσει για τη μπουμπού όταν ήμουν έγκυος;; ε, λοιπόν..αποφάσισα να τον κάνω πίνακα τελικά (σε σεντονάκι δε μου καθόταν πολύ καλά...) και ιδού το αποτέλεσμα..Πως σας φαίνεται;;;

Φιλάκια πολλάααααα!!!

6 σχόλια:

  1. εγώ είμαι αυτή!!!!!!
    Λίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!
    τι καλα που ξεκίνησε ο μήνας μου!!!!
    όσο για το γράμμα...μάλλον το Δ για τη Δημητρούλα μου!!!!
    σ'ευχαριστώ και πάλι να είσαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Ελευθερία κι ένα μεγάλο ευχαριστώ Λίτσα για το χειροποίητο δωράκι σου!!! Τέλειος ο κλόουν, ναι μάλλον είναι καλύτερα που τον κορνιζάρισες! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως...ως κορνίζα είναι πολύ καλύτερα ο κλόουν! Λοιπόν, Ελευθερία μου ξεκινάω το Δ για τη Δημητρούλα και μόλις τελειώσω σε ενημερώνω για την αποστολή...φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Πανέμορφος ο πίνακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Λίτσα! Καλό μήνα! Πολύ όμορφα τα κεντημένα γράμματα! Συγχαρητήρια στην τυχερούλα Ελευθερία! Ο πίνακας με τον κλοουν ειναι επίσης πολύ όμορφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίτσα μου καλό μήνα!!!
    Έχω καιρό να περάσω απο το σπιτάκι σου...έχω μερικά προβληματάκια με το internet...!!


    Το μουσείο λυχνοστάτης είναι στο λιμάνι της χερσονήσου στο Ηράκλειο!.....
    Είναι πραγματικά μια υπέροχη ,....αναπαράσταση ενός παραδοσιακού σπιτιού ....και του τρόπου ζωής της Κρήτης!!!

    σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή