Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Blog Candy απο την Channa!!!

Καλησπέραααα!! Δείτε εδώ το Blog Candy απο την Channa, η οποία, όπως και η μαμά της, κάνει υπέροχα πράγματα!! Φιλάκια!





What is included:

* 50 sheets of A4 design paper 
* 72 sheets of 6"x6" vintage paper
* 50 paper flowers
* 34 satin flowers
* Selection of  brads (different shapes and sizes)
* 25 ribbon bows
* 4 sheets of stickers
* 6 small packs of glitter
* Selection of ribbons
* 27 metal embellishments 
* Selection of other embellishments
* 144 pieces of bling bling

2 σχόλια:

  1. Thank you for playing along litsa!!! Have a good weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια χαρά! είμαι η Βάσια και δεν έχω ιδέα απο scrapbooking!!! μου αρέσει όμως τρελά να βλέπω δημιουργίες αυτής της τεχνικής, οπότε ελπίζω να μου επιτρέψεις να σε παρακολουθώ ε;;;;χι χι χι κάποτε ίσως αποφασίσω κι εγώ να ασχοληθώ, αν και δεν το βλέπω!!! έλα από το σπιτάκι μου, να δεις τι έχω φτιάξει εγώ...χάρηκα που σε βρήκα, θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή