Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Το 1ο μου Layout!!!

Καλησπέραααα!!!
Τι μου κάνετε;;;; Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί (επιτέλους!) έκανα το 1ο μου Layout! Βασικά, σημερα έχει γενέθλεια η μανούλα μου, γίνεται 51, κι έτσι το θέμα της σύνθεσης είναι τα "Sweet 50" μιας και η φωτογραφία είναι απο τα περσινά της γενέθλεια, που έγινε 50!!! Η σύνθεση είναι φτιαγμένη απο πολύ απλά υλικά, καθώς έχω ελάχιστα υλικά scrapbook και τα περισσότερα είναι απο το δωράκι που είχα κερδίσει απο την αγαπημένη μου Έφη!!




 Έβαλα όπως βλέπετε τη συνθεσούλα σε κορνίζα που είχα αγοράσει απο τα ΙΚΕΑ και έδειξε κατευθείαν διαφορετικά, πιο όμορφη!! Θα της το δώσω σήμερα το βραδάκι για δωράκι και πιστεύω θα της αρέσει πολύ!!  Έσεις τι λέτε;; Πώς σας φαίνεται; Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλιά σας.... Φιλάκια πολλάαααα :)))

7 σχόλια:

  1. Litsa καλώς σε βρήκα!!η σύνθεσή σου αν και είναι η πρώτη είναι υπέροχη!!!και με την κορνίζα είναι καταπληκτική!!!να χαίρεσαι τη μανούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζιζελιτσα μου πανεμορφη συνθεση! καλη αρχη!!!να χαιρεσαι τη μανουλιτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!!!
    πολύ όμορφη και γλυκεια η σύνθεσή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η σύνθεση σου είναι πάρα πολύ ωραία!!! Σίγουρα η μανούλα σου θα ενθουσιαστεί. ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eγινε υπέροχη και είμαι σίγουρη οτι θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως το δώρο σου!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τωρα την ειδα!!ειναι καταπληκτικη! για πρωτη φορα τα πηγες μια χαρα!!
    να χαιρεσαι τη μανουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή