Κυριακή, 22 Μαΐου 2011

Blog Candy!!!

Καλησπέρααααα.......

Τι κάνει η αγαπημένη μου μπλογκο-γειτονιά;; Πέρσι τέτοιο καιρό που λέτε έψαχνα να βρω ιδέες για να κάνω κάτι, κάποια κατασκευή με τους μαθητές μου για τη γιορτή της μητέρας, όταν έπεσα τυχαία στο μπλόγκ της αγαπημένης μας Ρούλας, και μαγεύτηκα απο τις υπέροχες δημιουργίες σας!! Σιγά σιγά δημιούργησα και το δικό μου "σπιτάκι" στη γειτονιά και απο τότε παρακολουθώ και προσπαθώ να μαθαίνω :))
Γιορτάζουμε λοιπόν τον 1ο μας χρόνο στη γειτονιά και χαρίζουμε δωράκι!!!
Σκεφτόμουν αρκετές μέρες τι δωράκι να κάνω και είπα (μιας και δεν έχω πολλά υλικά scrapbook και λίγη εμπειρία)  να χαρίσω ένα κέντημα με το αρχικό του ονόματός σας ή το αρχικό απο ένα αγαπημένο σας πρόσωπο, όπως έκανα και σε μια φίλη μου την Αγγελική! Δείτε σχετική ανάρτηση εδώ!
Όσοι επιθυμείτε να λάβετε μέρος θα πρέπει να:

- Να αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση μέχρι την Τρίτη 31 Μαϊου 2011
- Να γίνετε αναγνώστες στο μπλογκάκι μου!
- Διαδώστε το!!

Καλή επιτυχία σε όλες-ους!!




5 σχόλια:

  1. αχ εγώ θέλωωωω!αμα κληρωθώ θα το χαρίσω στην μπουμπού μου με πολύ αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου χρόνια πολλά!!
    Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!
    Σε παρακολουθώ και μου αρέσει το blog σου!
    .....και το υπέροχο και γλυκό πλασματάκι...το κοριτσάκι σου!!
    είναι ΚΟΥΚΛΑ!! ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά στο "σπιτάκι" σου! Το δωράκι σου είναι υπέροχο και πολύ ξεχωριστό!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σας πολλά και πάντα να βλέπουμε τις υπέροχες δημιουργίες σου Λίτσα! Φιλιά στην μπέμπα! Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να είσαι καλά και πάντα με υπέροχες δημιουργίες!!!!!
    γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή