Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

Καλώς ήρθα!!!!

Να μαι κι εγώ.... Νέα στο χώρο, βρίσκοντας πολύ ενδιαφέροντα όλα τα blogs που έχουν να κάνουν με scrapbook, decoupage, κοσμήματα, κατασκευές!!! Το Μάιο ανακάλυψα το blog της Ρούλας Art-Makes-Me-Happy, εντελώς τυχαία, καθώς έψαχνα να κάνω κάτι για τα παιδιά της τάξης μου για αποχαιρετιστήριο δώρο.... Αυτό ήταν...ξετρελάθηκα ανακαλύπτοντας τις φοβερές μπλογκο-γειτονιές και τις φοβερές σας δημιουργίες!!! Μάλιστα απο κάποια κοπέλα πήρα και μια ιδέα!! Ιδού το αποτέλεσμα.... Πως σας φαίνεται;;;

12 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα!!! Μου φαίνεται οτι διακρίνω ένα νέο αστέρι στη μπλογκογειτονιά!!! Είναι υπέροχα τα παγωτάκια σου (μα δαγκωμένα θα τα δώσεις στα παιδιά?)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες στην τεράστια γειτονιά. Τέλεια τα παγωτάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!! Τα 'δωσα δαγκωμένα και ξετρελάθηκαν αφού βέβαια νωρίτερα τους κέρασα και αληθινά παγωτά!!!

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου, τι υπέροχες ιδέες..να σου φέρω πακέτο τον εγγονό μου το Πασχάλη που σήμερα είχαμε ...χαμό που πήγε σχολείο Α! Δημοτικού...χαμός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή να χει ο μικρός!!! Σε κανα μήνα θα μπει για τα καλά στο ρυθμό..χεχε!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς όρισες στην blogoγειτονιά πάντα με όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς μας ήρθες Λίτσα και απ ότι βλέπω ξεκίνησες δυναμικά! Φαντάζομαι θα ξετρελαθήκαν τα μικρά με τα παγωτάκια! Ήθελα να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου και να σου ευχηθώ κι εγώ με την σειρά μου καλή επιτυχία στην κλήρωση και καλές κατασκευές! Περιμένουμε τις επόμενες! Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες Λίτσα!!
    Υπέροχα τα παγωτίνια και πολύ ομορφα δωρακια για παιδιά!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλώς όρισες στη γειτονιά Λίτσα!!!καλές δημιουργίες από εδώ και περα...και ότι θες...εδώ ειμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είμαι κι εγώ καινούρια...και συμπαραστέκομαι! πολύ όμορφα τα παγωτάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή